detta visste du nog inte

att jag är gaaaaaaalen i twilight!
jag läste ut alla böcker på två veckor.
det är typ, femhundrasidor gånger
fyra. haha, fråga amanda eller vem som
om du inte tror mig? jag älskar filmerna,
älskar böckerna, älskar karaktärerna,
älskar skådespelarna, men framförallt
så älskar jag
min alldedes egna taylor lautner.
jag skulle dö för han. gosh jag älskar han.
kollade på mtv movie awards för inte så
längesen. och han var med där, och han
är så fin. kärlek på taylor. jag försöker
skaffa biljetter till eclipse i sthlm eftersom
min babe kommer dit på premiärdagen.
problemet är väl lite att jag ska på cup
den 1/7..
om jag inte får åka dit, då jävlar åker jag
endån. fyfan vad jag vill det. men jag vill
dock åka på cupen minst lika mkt..
har någon tips på hur jag ska lösa detta,
hojta! för jag kommer deppa tills avatarerna
finns på riktigt om jag inte får åka, det vill säga;
jag kommer aldrig sluta deppa .-
ni har er fula justin bäver, och jag har min
taylor lautner, han är min!
loveis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0