en dag kvar (a)

hej,
kom nyss hem. har varit ute och kollat
på alla studenter. det är galet vad jag
längtar tills min tur! fyfan vilken röj. det
var skitkul därute. även att jag inte knr
så många som tar studenten iår, utan det
är ju isåfall nästa och nästnästa år. hah!
men endån sjukt kul! annars idag, hade vi
spexbrännboll mot lärarna (dt vill säga, alla
elever &lärare klädde ut sig, och spelade mot
varandra)
sjukt roligt var det. jag var ju inte
med och spelade, men jag klädde ju ut mig
endån! jag var ett galet fotbollsfan! hade tre
fotbollströjor på mig, en roma, en milan & en
kalmar ff. sen hade jag ffflagga, och spaniens,
sveriges och italiens flagga målade på kind och
armar. sen hade jag svergiestrumor! det var
awsome ju! haha, sen var det många andra som
var sjukt roligt utklädda. jag tog lite bilder som
strax kommer komma upp här. men, jag var
föressten och övade med tjejerna för imorn på
deras gård! vi har ju en suprise sång till klassen.
asså seriöst, tänk att vi ska splittras :'/ so not
happyface! menmen. så är livet ju! en annan mysig
sak, var att vi hade hälsa. och då tog våra lärare
med oss hem till robins gård. där myste vi med klassen
och det var, helt enkelt awsome! men nu ska jag
bara slänga upp bilder till er, och sedan ska jag
dra ut och se på fler galenskaper!
kyss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0