en tanke bara,

regn.
så underbart egentligen.
jag tog en helt annan väg
hem ifrån skolan idag, själv
gick jag också! men när det
regnar, blir jag så himla lugn
och glad. så när jag gick hem
ifrån skolan, hann jag tänka
igenom det mesta. och jag kom
fram till riktigt bra saker!
busvädret får en hiss idag, för
visst kan det vara skönt med
en regnskur som sköljer bort
allt lite då och då. ja, det
behövdes nog till och med,
syrenerna är väldigt fina just
nu tycker jag! speciellt de lila.
natta gillar de vita mest, men
det är något mellan mig och lila
syrener,
det var bara min synpunkt om
regn

en rätt så mysig bild på
en syrenbuske idag som jag
tog på väg hem ifrån skolan,
underbart♥
love till er underbaringar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0