förlåt för sjukt dålig dålig updatering

hellå,
det har hänt mkt sen i onsdags. numera är jag inte
ens hemma! jag befinner mig i köpingsvik/bögholm.
jag har sommarstuga här. vi brukar annars inte ha
internet här, men vi har numera ett mobilt bredband (h)
så well, i onsdags vaknade jag och minna vid typ, ett?
sedan fixade vi oss, minna stack hem, och jag drog in till
stan för att träffa alex. vi käkade på hamnkrogen och sen
på kvällen kollade vi på sex and the city 2 på bio. den var sjukt
rolig, tjejerna var i abuh dabhi hah. sen torsdag, så stack jag
bara in till stan en snabbis, för att kolla en sak på hm, sen träffa
min efterlängtade evelina, jag har saknat dig gummsan, galet mkt ;*
och vid femtiden på torsdagen stack mamma och jag till öland då.
underbart väder har det varit hela tiden. igår var det midsommar,
det var mysigt! hela släkten är ju här (vi delar sommarstuga på mammas
sida med halva släkten
). så ja, dt var kuligt. busat mkt med alla hundar
har jag också gjort. och badade igår, det var skitvarmt. nu ska jag ut
och steka i solen, måste få lite färg. imorn kommer min timea hit och
sover här tills måndag, och kanske fanny också? (L)
yäyä, men var berädda på bad update, men jag ska försöka så fort jag har
tid.
btw, nu under sommaren har jag tappat blogglusten litegrannna.. flåt (a)
stooooor kyss till er, så ska jag blogga när jag har tid och ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0