galet, som vanligt

hej alla,
det finns bara två personer jag
känner som är riktigt galna. idag
var jag med fanny, och hon är en
av dem. självklart, så var melissas
tåg försent så hon kommer inte för
änns ikväll. ganska b ;/ men fanny
och jag bestämde oss för att cykla
in till stan anyway. sen när vi skulle
cykla sa jag;
lisa; vi tar en omväg?
fanny: ja, vi cyklar runt det här
kvateret typ fem gånger?
lisa: amen, a fast ne, eller okej?!
fanny: lr nej, vi cyklar till..
till.. till någonstans?
lisa: jaaaaaaaaa!
så vi cyklade, och cyklade, i denna
jävla motvind. och vi bestämde oss för
att vi bara fick svänga till vänster. haha,
vi är crazy, iknow. vi cyklade ialf förbi
surfingklubben, och stensö, hamnade
på äckelviken, där tog vi massa flumbilder,
och slutligen hamnade vi i stan? hmmm,
en stor omväg tycker jag faktisk. jag
stack sen hem, eftersom banny skulle
till sin kusin. nu sitter jag här och saknar
folk. jag längtar också efter klassresan,
som är om två ynka dagar.
men vi hörs hörni. kärlek
bevis på att det blåser rejält ute...



sjukt fin bild på min babe, men vi hörs nog senare hörni.
btw, ska ringa mandis strax, hon är hemma från sin
klassresa, amandaroswall.blogg.se
loveis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0