gilla och grilla,

DISS

röd solbränna,
när man blir solbränd, och får brännskador.
fan att jag stekte fem timmar utan solskydd.
snackade med min syster precis, och hon
tyckte att jag skulle, skylla mig själv .-

cykelshorts
nja, jag gillar det inte så himla mkt
faktisk, ni vet nog vad jag menar,
sånna som ser ut som vanliga bastights
men som sträcker sig till låren, uäk på
sånna!

myggor flugor getingar skalbaggar &spindlar
fyfaaaaaaan
vilken underbar värld det skulle
vara utan dessa äckliga saker. tycker att det
kan gå och ruttna i helvetet! uäk!

onödiga inlägg på fb
typ som "ett löv ramlade från trädet" ?
sånt vill man bara sätta ett stort jävla
K på! men därimot tycker jag det är
kul med grupper, och såna updates
som gör människor glada, happyface
på det!

skyhöga sandaler
min kusin emmie hade ett par som
var skitsnygga. de gick typ till lite
över anklen. awsome! men de som
går typ ända upp till knäna, bara
lägg ner, riktigt ush på det!

våran skolmat
jag behöver inte äns skriva något
här, förutom, uuuuuuuuuush!

HISS

att det är fyra normala dagar kvar
resten är typ, fridrottsdag, fotbollsdag
städaundan/öva på avsluting dag,
klassresa, träffa nya klassen
 och brännboll mot lärarna, lovely♥

att älskling kommer hem snart
om bara sex dagar kommer äntligen
melissa vuong hem från vietnamn!
det ska bli så himla roligt att hon
äntligen lämnar det där steklandet,
gillaknappen på den

värmen
kan inte hissa det tillräckligt! varmt
inne, varmt ute, varmt i solen, varmt
i skuggan, varmt i vattnet. ja ni fattar.
grymt awsome för värmen, snälla lämna
oss inte? (a)

allredy fixed a work
jag har redan sommarjobb, som jag haft
sen i typ januari. praoade där förra sommarn
och ska jobba där i sommar. det är på en
minigolf. känar tillräckligt med money och
jag kan steka hela dagarna

böda och malmö/köpenhamn med bästavän
mandis och jag ska i sommar dra oss mot bödasand.
vi ska vara där i en vecka, underbart. sen ska vi
också shoppa ihjäl oss i malmö och dra en runda
till danskarna. åh jag längtar!

rosetter,
kan inte annat än älskas. på kläder, smycken och
till håret. jag älskar rosetter verkligen.
dock finns det en gräns...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0