god morron typ? nä jag skojar,

melissa är ju här, hon ska sova här inatt. vi ska snacka
om lite allt möjligt. vi snackar med amandis på msn, och
vi har en riktigt rolig konversation;

amanda säger:

alltid lika mysigt att se på film , hoppas att det löser sig!

thihi, vi ändrade tiden till 1 istället, är verkligen trött

lisa säger:

haha, tönt, som jag.. men, vet du amanda? ...

amanda?

vetdu?...

amanda säger:

ja, nää vaddå lisa?

lisa säger:

vi laddar ner en ny film

vet du vilken?

amanda säger:

näää?

lisa säger:

BUMBIBJÖRNARNA

amanda säger:

men yääyyy, får jag också komma? snäällaaa, det är min favvofilm

lisa, cp /: säger:

nä, då får du köpa den! den är min

amanda säger:

hahah, ajdå, då är det bäst att låta bli om den är din, man vet ju aldrig vad som händer om man snor den

lisa, cp /: säger:

näääääääääää, passa dig fifän

amanda säger:

thihihihiihih, lisa om du gör något med mig då hämtar jag min daddy (a)

så passa DIG, rawr, hihiihih

lisa, cp /: säger:

näj inte daddy, neeeej snälla skona mig?

 amanda säger:

haha, äksardig

älskar menar jag , hmm

lisa, cp /: säger:

å jag dig, dt vet du

haha
jag älskar min amanda. tur att jag äntligen får träffa tönten imorn! lovely.
men nu ska jag och melissa snart se på bumbibjörnarna tror jag (a)
gulligt va?
puss

temavecka med lady gaga,
alejandro (stavning?)


kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0