hallu♥

skolan idag var helt okej.
nu är det riktigt mysväder
ute, och jag ska strax krypa
ner i soffan och se en beckfilm,
jag känner mig lite halvförkyld
faktisk. men inget allvarligt!
annars idag var det rätt så kul,
ialf medans vi väntade på att
franskan skulle börja, haha
en jävligt rolig nyhet är att jag
kan ladda upp bilder nu mera.
jag hade tydligen kopplat in min
överförare i fel usb uttag, oops (a)
haha, men nu funkar allt som det
ska och jag ska försöka få nya och
fresha bilder i varje inlägg.
puss♥
dagens outfit;

kofta, som ni nog vet kommer från veromoda
vanligt baslinne, gina
söta shorts, gina
och spetsleggingsen, som också är från gina
loveis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0