har tråkigt, men massa att göra

måste dra bort till maxi, men jag orkar inte.
mina bilder från kameran håller på att kopieras
in, och vi får ju se hur det går. måste sedan radera
alla bilder för att få plats med nya imorn. this will be
fun! tjejorna och jag går in till stan vid nio, för att träffa
klassen och ta bussen till parken. vi fyra har bestämt oss
för att åka allt, tillochmed barnkaruseller åsånt ju! yäy.
förhoppningsvis är det inte mkt folk, så vi slipper långa
köer. men, somsagt, jag sitter bara här och har tråkigt,
fast det egentligen är typ åttahundra saker som måste
fixas. hmmmmm?
hade även tänkt sova lite tidigare idag, tio/elvatiden ialf.
synd också att jag inte har fått tag på lina :/ bais åxo!
men, ska nog släpa mig bort till maxi ialf, försöka går ju!
jag måste gå omkring i vårt hus för att inte somna, då är man
verkligen trött
love,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0