hellå

hej,
första sommarlovsdagen idag! jag vaknade vid
ett, och det behövdes! om typ två timmar så kommer
släkten. och imorn fyller jag tretton. lovely! jag ska
spela match och dömma imorn också. jag är pepp på
matchen, men sådärr över att dömma faktiskt! men, vo
får se. ska ut och hjälpa mamma och sen börja fixa
mitt hår! ni fick föressten ingen bild från avslutinigen va?
det kommer. tyvärr så fanns ju den bilden på min gammla
mobil .- mamma har fått minneskortet då, men jag har
dock lagt över den till mobilen så jag skulle komma ihåg att
lägga upp den på datorn! kanske dt är så att pappsen har
på sin mobil. japp, men vi hörs hörni, vet ju inte riktigt med
updateringen idag!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0