hemma igen,

nu är jag hemma. det är skönt men jag saknar
öland litegranna. japp, men jag kommer ju vara
där en stor del av sommaren också så liksom..
igår träffade jag först fanny och albin. vi drog till
beatchen och stekte lite. senare kom timea, albin&fanny
drog hem, och jag och timea stack hem. vi gjorde inte
så mkt, snackade och läste massa skvallertidningar,
typ NU, HÄNT EXTRA, och klick! roligt. sen skrattade vi
ju en jävla massa. idag var vi också på stranden, och
solade jättemkt. så jag är back on track som kräfta igen..
he-he, aj?
men, jag slänger in en like or leav och kanske en låt om jag
är snäll (a).. klart jag är ju alltid snäll. men vi hörs,
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0