hemma igen,

hej,
har kommit hem från världens bästa
klassresa med världens bästa klass. dt
var underbart på ölandsdjurpark. visseligen
en bit att åka .- haha, men det var jätteskoj.
jag har bilder på djur åsånt, men sen några
bra klassfoton som inte finns på min kamera.
men, de kanske kommer senare. först gick
vi omkring bland djuren. ormar och fåglar och
massa konstigt. well, sen åkte vi tufftufftåg
bland alla djur, det gick vääääldigt fort..
men sen, drog vi och åkte karuseller, och vi
åkte en rolig karusell som typ en småstart.
sen åkte vi spöktåget. och trots att det inte är
ett piss läskigt,
(jag åkte det själv när jag var fem år gammal)
så skrämde fia upp mig så vi satt och blundade
hela vägen, haha. sen åkte vi afrika, som var
galet rolig. visserligen inte lika rolig som typ
balder lr så, men den var asrolig. jag var piss
rädd, eftersom killarna sa när vi precis skulle
åka, "det händer typ aldrig, men den kan ju gå
sönder.." och jag blev asrädd. men jag åkte den
endån, och den var ju inte läskig alls. bara sjukt
rolig. ha, men sen har vi åkt en karusell minst, utan
överdrift då, minst tjugo gånger. den var verkligen
rolig asså. jag har bilder från den. sen var vi
självklart på vattenlandet, där det var ganska så
kul. det var varmt i vattnet ialf. sen åkte vi ju lite
mer karusell (samma igen) och sen åkte vi bussen
hem! men jag slänger in bilderna så fort jag har lagt
upp alla bilder.
love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0