jag älskar mitt lag,

japp, idag var det
trekanten - ifk, och restulatet
är vinst för oss, de bästa!
självklart tar vi hem en seger
efter dock två förluster de senaste
matcherna. jag var på topphumör
när jag åkte hem. det slutade 2-5,
och vi låg under med två-ett tillochmed
att det var femton minuter kvar av
hela matchen. vi gjorde alltså fyra mål
på lite mindre än en kvart. häligt jobb
tjejer. i slutet spelade vi verkligen fotboll!
underbart. men jag tycker dock illa om
trekanten just nu, väldigt elakt spel.
mycket filmningar och fällningar och
armbågningar utan och med boll inblandad.
inte lika kul. vi kanske är hårda, men ialf
rättvist hårt spel. ni betyder väldigt mkt tjejer,
tänk lite mer på att ni ska ha fokus på matcher
och träningar. ni är suveräna, älskar er brudar!


"vi äger alla, och alla äger er, vi är de bästa, ni kommer se oss mer"'
ifk, vi kämpar på, och bollen studsar in i mål, åhhhhhhhhhhh ifk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0