jävla cpskit

åh jävla fucking cpryck. typ allt kan dö? jag
skulle ju ha åkt till hansa idag, men gjorde
aldrig det eftersom mamma sa en annan dag.
fick precis reda på att skiten hade 50% på allt
i butiken, fuck off på att det inte var imon. åh
sen är min dator så gammal och ful att jag inte
kan lägga in bilder på den. faaaaaaan! men det
finns dock två bra saker om kvällen, och det är
att jag har ätit på balkongen när det är ljust, 16
grader och klockan är tio på kvällen. riktigt nice,
och sen, när jag kom hem från träningen så fanns
det två par converse som stod och väntade på mig.
de kommer från usa, och tackis till farmor och farfar!
ett par vanligt vita och ett par rosa! yea, thats life.
men back till min tjurighet igen, faaaaaaaaaan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0