jävligt ledsen för bad update.. eller? (a)

hah, men jag har liksom annat för mig! det sista man vill
spendera sommarlovet till är att sitta vid en jävla dator hela
kvällen. nu är jag ialf äntligen tillbaks! igår, söndag var en härlig
dag.. just nu kommer jag inte ihåg vad jag gjorde..
blondin, dum och het, tack jag vet! haha, men just det, jag var på
dop, för min sötnoskusin amanda döptes! gullisen är snart ett halvår
gammal, och är nog en av världens sötaste ungar♥ det var gutt, och
idag har jag varit på getterö, vilket var sjukt roligt! och det absålut
roligaste var att åka på en gummiring bakom en motorbåt! jag åkte
med nattisen och jag var den som ramlade av först av oss. natta
ramlade i strax efter mig ha, sen var det dock inte lika kul att vi var
dom enda som ramlade i mitt ute i havet .- två blondiner ska inte
vara på havet tillsammans. något som vi konstaterade redan i höstras
då vi skulle försöka paddla kanot. vi behöver knappt gå in på vad som
hände haha. men, roligt var det. att åka på en sånn ligger lätt på min top
fem lista på roligaste saker någonsin! lovely! snart ska jag ut och lira lite
boll en stund. sen vet jag inte? imorn ska jag ialf först till alexandra, och
sen spela match på kvällen då! mysigt. men, vi höres, och lite bilder från
helgen kan man väl vara snäll och slänga in någon dag här framöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0