kan inte sluta gråta just nu..

jag sitter här och gråter! har aldrig haft det såhär
jobbigt! jag orkar inte, inte utan mina änglar!
och utan timea.. fyfan för livet ibland, det känns
så meningslöst..
min älskade klass, vadfan är det här. jag vägrar att
tro på skiten! jag vill bara ta alla jag älskar sådär jävla
mkt, och sticka härifrån! aldrig komma tillbaks! så många
tårar har fällts idag, och just nu känns de som att det aldrig
kommer sluta..
mitt liv fick en vändning! dedär underbara människorna som
jag har varit så arg, så glad och så underbart lyckliga över!
jag älskar alltid er, jag kommer alltid att göra det! ni är så fina,
mina änglar..
fyfan, detta är jobbigt som fan..
jag älskade verkligen er från början! jag har alltid
gjort det också! detta blir så jobbigt. speciellt eftersom mina
bästa vänner och jag ska skiljas. och min timea..
nä, jag fixar inte detta! ni är så underbara! mina tårar, de
fälls för er skull! ni som tycker att jag borde ta dethär mindre
seriöst. ni kan dra åt ett annat håll! min klass, ni fattar inte vad vi
har gått igenom! hur dåligt rykte vi har haft.. vi har tagit så mkt
skit, så mkt skit, men vi gjorde det tillsammans! så många lärare
vi har förlorat, men så stark kärlek vi har fått av vissa! jag känner
er alla, utifrån och in! ni är så fina, jag vet det, jag vet att ni alla
är fina.
alla har så olika personlighet, men vi hör ihop! vi alla, vi är bäst!
ingen klass slår oss, det är sant! bilder från femman och uppot
ska ni få.. jag vill att världen ska se, hur underbara vi är, hur bra
vi är, hur fina vi är..
hur ska jag överleva dethär? kan någon svara på det?
omg, hjälp mig snälla? mitt hjärta brister...

en bild, som togs augusti 09.. jag älskar fortfarande er så jävla mkt!
1a, 2a, 3a, 4a, 5a, 6a..
klassen skiljs, men inte vänskapen

Kommentarer
Postat av: Natta

Mina ord ;) Härmis, skojar bara gumman <3 Hur gick det med telen? Haha <333



Pöss <3

2010-06-18 @ 13:55:05
URL: http://nattiissen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni kommer ju endån att träffas. <3

2010-06-18 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0