kvällen,

hej,
hoppas ni gillade bilderna, i did! speciellt
den med mig och fåret, höhö. ikväll ska jag
fixa min bag tills imorn. ska ju spela fotboll
hela dagen, ochsen hem till amanda, och sen
åka med henne till träningen. sen blir det en
bra match imonkväll också. så en fotbollsfull
dag är vad man kan kalla det. min klass kommer
lätt ta hem förstaplats iår. sen, så har jag inte
riktigt bestämt mig ifall jag ska köra som jag
kör på träning/match eller om vi ska ta det
oseriöst. haha, ingen stor sak kanske, men för
er som inte vet så är det skillnad på hur jag
spelar i skolan och på match. även om jag inte
tycker jag är bra överhuvudtaget. well, ska
spela back med natta ialf, det blir skoj. var nyss
ute med min hund en runda, och han hämtade
med sig en pinne som var dubbelt så stor som
han själv. han är för söt. men, ska sätta på min
favorit tröja och placera mig inför tvn. det är ju
världens bästa land/lag som spelar ikväll. italien då.
min " i ♥ italy " tröja ska på, och jag ska måla en
flagga i min panna. så seriös är jag när det
gäller det landet! men jag älskar verkligen italien.
när jag var där, det var en av de bästa händelser
i mitt liv. lovely. men, vi hörs nog senare.
puss

haha, det visste ni inte va? att blondie loves italy?
suprise. men det gör jag ialf! ingen kan ta det
landet ifrån mig! åh fyfan vilka heta boys det finns där.
jag älskar italienska killar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0