like it or leav it

HISS,

äkta vännerna
jag kan aldrig få nog av att dissa
de äkta. jag har märkt vilka som
visar sig vara äkta och vilka som
är raka jävla motsatsen. ni babes
vet vilka ni är. tack för att ni alltid
stöttar och finns, och nivet att det
är detsamma till er!

avslutingsklänningar
så jävla snygga dresses det finns!
det är galet ju. jag älskar att bara
kolla på klänningar. speciellt de som
har spets lr siden. galet snyggt!
gillaknappen på de,

3 jävla läskiga veckor kvar
om tre, tre jävla veckor slutar vi
skiten som får alla att må dåligt.
SKOLAN slutar, and we just love
it. jag vill samtidigt inte att veckorna
ska gå fort, eftersom klassen ska
splittras.

7a♥
underbar klass. jag fick jättemånga av
mina vänner i den klassen;
klas arvid tore calle albin fanny melissa
wilma lina olivia och några få till,
de blir bra, får träffa mina honeys på
franskan och raster. but i will miss them,

DISS, (har fett mkt att dissa idag)

skitsnack
fyfaaaaan vad lågt det är. jag har slutat
ta åt mig av falska vänner. men när de
som man tror är allra närmast snackar
skit, så sårar det rejält. och till er som
snackar om mig.
jag har förendrats, jag leker inte lekar
på rasten, jag umgås numera med de jag
gillar bäst inte de jag tvingas till att umgås
med. jag har klippt mitt hår, jag saknar det
gamla lite och därför klagar jag halvt. jag
sminkar mig lagom och det är något som ni
inte vågar testa. och en sista sak, jag har
vuxit upp, och är inte nån loser som snackar
skit om allt och alla längra. jag snackar iallfall
aldrig skit om mina bästa vänner, vilket är ganska
viktigt när man är vänner!

klassen splittras.
jag älskar nästan alla i vår klass, men bara nästan.
det är inte alls kul. vi har liksom skrämt iväg typ
7 stycken lärare utan överdrift. nu ska vi splittras!

svett
finns inget värre än dem som går omkring och
luktar svett. åh kan inte snacka om det, snart spyr jag...

tjurighet
när man går omkring och är långsintlig, det är verkligen
jobbigt. varför inte bara säga förlåt och försöka lösa det?
sjukt omoget!

det var allt, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0