öland foerfan

ska till öland, blir tyvärr långt med bilen
i det här vädret, det är inte lika skoj. men
det är nog fan värt det. eller? jadå, självklart!
ska steka hela dagen med voven. mys på det.
ahopp, har inte så mkt mer och säga, kommer
inte kunna updatera idag för jag pallar inte ta
med mig datorn. men facebook från mobilen(:
ikväll blir det alltså grillfäst med de bästa, och
sen upp tidigt imorn för att åka på träningsläger
med fotbollen, ye. jag är verkligen superpepp.
matchen är på tisdag och jag blev uttagen, jag
har faktisk blivit uttagen till varenda match this
season. yäääs. men vi hörs hörni


två osminkade sötnosar på skällan i helgen som var. underbart!
då var det också guttans bra väder. vi stekte i typ två timman.
loveis på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0