så,

har varit ute och gått med
yoda i trekvart. jätteskönt.
vi gick igenom stan, parken
och förbi gamlastaden. super
mysigt faktisk. ska sova nu,
eftersom jag ska upp rätt så
tidigt imorn. inte lång tid kvar
av skolan nu, den tanken gör
mig jämt på bra humör. super!
men vi hörs, slänger in en
snabb dagens låt och sen ifkinlägget.
ha det bra, loveis till er


¨
aly and aj heter tjejerna som sjunger
låten, like whoa
jag vet inte hur den fastnade, men jag
hörde den först på band hero, sen
fick jag den till min mobil, och
det slutade med att jag lyssnade sönder
den när jag var i norrköping för cirka tre
veckor sen, kanske just därför jag gillar
den så!
vilken resa, något som jag väldigt
sent kommer glömma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0