sarrrry babes

hellu bad update.se
men, idag är jag för upptagen med att leva mitt liv!
har slutat skolan, har sommarlov nu! galna saker har
hänt idag! jag har förstört min mobil, rip den och mina
kontakter. men mamma gick till telenor och jag fick snabbt
en ny mobil. dock en lika dan, fast mkt freshare och bättre!
det blir kul! vetni hur den gick sönder? jag ramlade i en
fontän påstan när jag var och firade sommarlovet med mina
vänner! jag skulle kliva upp på fontänen, och halkade, det
äckliga är ju att det är skitigt vatten och typ värsta pissbrunnen!
uäääk, som tur var doppade jag bara armana eftersom inte hela
jag ramlade i! tur det.
har ni försökt gå upp på en fontän i sju cm klack? gör inte det!
bebisarna har varit här, mina syskonbarn, isak och saga, som är
åtta och fem år! vi var nere vid hamnen och myste lite.
btw, fyfan vad jag grät innan idag! jag älskar er 6a, framförallt
så älskar jag dig timea petersson! duärförfin♥
men, ska ut en sväng, ochsen dra bort till träningen!
vi kanske hörs senare ikväll
loveis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0