snabb like or leav

HISS

. vädret
så underbart. tjugotre grader och sjutton i vattnet.
well, behöver jag säga något mer?

. snygga sommarkläder,
finns inget bättre. snygga, fresha, nya kläder!
det finns en hel del snygga kläder här i bögholm..

. stekbrillor
yay, jag har ett par snygga svarta med fejknitar.
lovely!

. myggspray..
nått skit som jag testade så man slipper myggorna..
jag har inte fått ett enda myggbett idag, STORT HAPPYFACE!



DISS

. myggor, flugor och fästingar
TRE SJUKT ONÖDIGA VARELSER, DET FINNS INGEN
ANDLEDNING ATT TRE SMÅ SKITDJUR SKA FINNAS!
det finns inget djur i hela världen som äter fästingar, right?
dessutom, så har jag typ 43 myggbett på mitt ena ben, och
45 på det andra, aj!

. segt internet
man bara väntar och väntar.. ush, mitt tålamod är inget
vidare bra för segt internet faktisk

har inte mkt å dissa idag, dt är sommar, då ska man vara glad!
love,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0