stekt groda melissa vuong

fråga inte om rubriken. det är för att melissa sitter
brevid mig och skryter om att 6c vann.. 
men jag älskar mellis endån ju,  haha, men
ialf. vi kom nyss hem till amanda. hon var dock inte
hemma, men vi blev ju insläppta anyway. jag vet inte
riktigt vad vi ska göra. men kanske gå ut? idag har dt
varit skittråkigt. rätt så segt att gå från 35minuter x2 på
en elvamannaplan, och nu 2,5minuter på en sjumanna. ha!
sen var det så b, att jag inte kämpade alls. eller lite ibland.
men nu, så pallar jag inte blogga mera, vi hörs senare ikväll
efter träningen eller något sånt!
loveis,

så söt bild, eller inte.. jag är inte alls speciellt söt! men, jag gillar min
outfit ialf. sen, saknar jag mitt hår lite granna. fast man måste förändras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0