stoppljus

hejsan alla. angående den knasiga rubriken, jag
hade en helt fantastisk dag på öland. badade
på min älskade sandstrand, träffade favorit
kussarna, &lillkusin alvin som är två år och i trotsåldern,
och sen stekte jag i solen i fem timmar. just den punkten,
fick konsekvenser. en illröd lisa kom hem från öland.
när jag kom till grillfeasten igår sa jag;
hej, alla!
och jag fick svar: vad faaaaaaaaaan har du gjort?
haha,
det var himla kul igår. jag fick dra hem vid elva
eftersom det var upp vid sju som gällde idag. lovely.
men när jag väl kom upp och åt frukost på balkongen,
så var jag peppad till tusen inför tematräningen. och
nu är den avklarad. det var galet varmt, men verkligen
jättekul! dock fick jag lyssna till namn som "stoppljuset"
och kräftan och tomatis. haha, sönderbränd. funderar
fan på om jag inte har brännskador? haha, sånt märker
man. men jag har inte hunnit ladda upp så många
några bilder, så det kommer (?!) nog en annan dag.
puss på er♥


alla vi som älskar stranden klappar nu, ääääälska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0