största bildbomben ever

puh, tårarna är nästan slut för ikväll!
vill inte gå och lägga mig, är rädd för
att bli ledsen igen. men det känns som
att det inte finns fler tårar nu..

jag är så glad över alla dessa år tillsammans med er! ni fick mig att
inse att livet kan vara bra! ni fick mig att le, att skratta, när allt var
som jobbigast!
jag kunde komma till skolan och vara depp och sur på skolhelvetet!
men, det räckte med att se er alla, och min syn förändrades! tänk efter,
om inte skolan fanns, då skulle vi aldrig varit såhär nära! om man tänker
så, så förändras ialf min syn på skolan för ett tag!
puss, en sista mening
6A, jag älskar er otroligt mkt, så jävla mkt!

jag knr på mig att detta kommer bli svårt. jag tror inte jag fixar det den
här gången. jag kommer stupa på vägen. mitt hjärta är sönder, flera
bitar saknas, de bitar som aldrig kommer komma tillbaks..
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0