stort f ö r l å t!

halla,
och förlåt för min updatering. men
mitt internet har varit cp, och vägrat
fungera på två dagar. nu gör det det
igen! happyface. fredagen var bra,
vi träffade klassen, som förhoppnings
vis blir bra.. men det kändes så tomt
utan girlsen bara, fast vi kommer ju att
ses endån självklart. but anyway :/
efterskolan så tog jag det lugnt, stack
ut på en promenad med lillehund, och dt
var galet mysigt att gå ut i regnet. senare
på kvällen cyklade jag och kollade på
fanny som spelade fotboll med 96orna.
de vann med ett noll, och de har inga
förluster iår. jättebra kämpat tjejer, jag
är föressten sjukt stolt över min fanny.
när jag kom hem, käkade jag och sen
ofrivilligt somnade jag, och sov resten av
natten. shit? jag som brukar vara vaken
till typ tolv på vardagar. haha, galet.
nu har jag vaknat och ätit frukost, och
ska snart dra till fanny, och cykla in till
stan. melissa kommer hem idag, och jag
är lycklig! hihi, men vi hörs, jag lovar!

är också galet pepp inför måndag, då'
blir det djurparken med världens bästa.
bjuder på bild i repris, söt bild♥


kyyyyyyysss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0