time again

hiss,


sommaren tvåtusentio
den kommer förhoppningsvis
att bli bäst, hope so. det blir
fest, jobb, och bara umgås
med de allra bästa, gillaknappen

fotbollsdagen
en gång om året har ju vi, som
de allra flesta skolor, en fotbollsdag.
det är lätt bäst på hela året. inte
för att jag kommer köra helt seriöst.
men det är så kul endån.
jag snor nattas citat,
fotboll is'nt a sport, it's a life style

klassresan
det kommer bli så bäst. jag längtar.
jag ska dra hem till tjejerna och sen
ska vi tillsammans gå in till stationen
och träffa klassen. kommer bli bäst

afrika
ett ställe jag verkligen vill åka till,
det verkar så sjukt häftigt. och musiken
är så jävla häftig. ser fram emot vm nu,
såg ni matcherna föressten? awsome..

diss

att man ska behöva plugga sig igenom
sista tiden i skolan
liksom de två sista veckorna ska man ju
förfan inte behöva plugga och ha läxor. jag
har satt stopp för det och jag slutade jobba
i onsdags. jag jobbar inte ett skit till, och
komiskt nog verkar det som att min lärare
inte brydde sig om att jag smällde ihop
matteboken och la den i lådan

vädret..
jag var nyss ute med min hund, och jag
var tvungen att ta min vinterjacka? helvete,
behöver jag ens säga något mer?

world of warcraft, stavning
skaffa ett liv istället. två liv på wow motsvarar
inget liv ira, in real life, det är nästan detsamma
med cs. jag har dock kompisar som spelar, men
de ser ialf till att leva livet, och lägger inte alls ner
lika mkt tid till spel som nolifers.

tjura över småsaker,
vissa gör det, andra inte. alla tjejer
har rätt till att vara tjuriga en vecka
i månaden, men de som blir tjuriga
hela tiden över små små saker, det är
inte kul. detta gäller dock inte mina vänner
utan mina ytliga kontakter
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0