underbar dag

hellu,
amanda och jag skulle ju vakna vid typ, halv åtta för
att cykla, bada i poolen och sen äta jordgubbar♥ sen gick
bussen vid 10.40! men, nej då, inte alls. vi vaknade vid
typ lite över tio, det blev ingen cykling, ingen badning med
några jordgubbar. vid fem i halv skulle vi gå till bussen, men
vid fem i halv började vi fixa oss.. haha så typiskt amanda&lisa.
men ialf, vi hann inte gå till bussen, så jag fick slarvigt skjusa
amanda till bussen.. jag som annars är den personen som blir
skjusad. haha, precis när vi kom fram till folkan, så kom bussen.
så de sista femtio metrarna cyklade jag i fan hundra km/h. coolt va?
men, ialf. dagen på getterö var fantastiskt. roligast är ju självklart
ringen. ring efter båt! superkul. sen var det awsome ppl där med, så
det var skoj fifän. när vi kom hem till amanda så badade vi i jaccuzzin.
det var nice. den är ju stor poolen, sen var dt liksom förtio grader i
vattnet hah. nu är jag hemma.

så, back on update;
just nu så busar jag med min efterlängtade hund. han är så jävla söt!
vi gillar att busa, yoda och jag. sen ska jag åka bort och handla med
pappa, tills imorn. då är dt dags för cupen! jag hoppas verkligen alla
fattar att dt betyder, none update på fyra dagar? sary babes. men nu
först innan jag sätter igång med packning och allt sånt, så ska jag faktisk
käka som jag inte har gjort på hundra år. eller maten är väl klart om typ,
fem minuter, så först ska jag å yoda leka klart.
puss
btw, vi leker att jag ska jaga bollen, och han springer iväg.. sen när jag
har fast honom, ger han mig puppy eyes, och då vill jag gosa, men då
springer han iväg, jag lyckades ta en bild på puppy eyesen och även en
på yodas bitchblick haha. men vi hörs senare, då kommer dagens gaga!



. den översta så glor han med puppy eyes,
. den understa så ger han mig en fet bitchblick, moahaha!
sommarkramar från mig och yodis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0