vafan?

hallå, vad i helvete hände med spanien liksom?
0-1 mot något jävla ryckland? okej, jag gillar annars
sweichz, men anyway. de sög ju i fotboll vafan?
jag svär att det de förlorade bara för att torres inte
fick vara med i startelvan. hmmmm?
anyway, back to life.
snackat i telen med fia nyss! hon är underbar! elihn
med, som jag också har flummat med. höh! men nu
ska jag strax fixa mina kläder tills imorn! då jävlar
slutar jag skolan! wihu. nu har jag inte skrivit något
i detta inläggen på typ, tio minuter. haha! men, ska
sova strax nu! har det mesta fixat för imorn! blir nog
mest till att, gå upp vid fem.. har ialf lånat amandas
vågtång eller vad man ska säga. det blir nog nice. ska
försöka slänga in en bild innan jag gråtit sönder ansiktet!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0