världens bästa födelsedag!

eller ja, det är ju inte min födelsedag faktiskt!
menmen, det har varit en riktigt bra dag! jag
älskar er alla! jag har fått en klänning svart,
ett par svarta halvkorta tights, en turkos tunika
med typ knappar, eller asså det är en assnygg
strandklänning, sen ett par ringar som sitter ihop,
och sex and the city, ettan dåra, sen pressentkort
på hm! plus jättevackra rosor, en röd bukett och en
rosa! awsome!
tack så jättemkt alla fina männskor. so happyface över
dagen! jag vet inte vad jag ska göra nu, ska vara lite
social mot de som är kvar kanske haha! har nyss kommit
hem, eller ja, jag var ute och spelade fotboll med min
bror! roligt. imon vet jag inte när mamma och dom
väcker mig, fanny kommer ju ialf hit sen, eftersom vi
ska dömma en match imorn! sen vid två är det match!
blir en skojig dag! amanda hänger med hem sen, och min
syster och dom kommer hit imorn igen. eller inte syster,
utan hennes man och mina syskonbarn, eftersom hon ska
ha tjejfest eller något haha! och sen på kvällen ska vi ut
och äta! mysigt mysigt! men vi hörs, ska nog ringa fannyg
&sen vara social!

fanny magnusson, jag älskar dig sjukt mkt gumman!
puss alla gullisar ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0