igår, idag.

lördag söndag var helt awsome. igår var
det grillpartey med brudarna. några knasbollar
kom dit också! haha, det var jätteskoj, och jag
älskar att grilla med de jag tycker om mest! idag
var det upp tidigt, och det var inte lika kul .-
men vi hämtade bästavän och sen drog vi vidare
till dödby typ? haha, det är verkligen dött i böda. fast
inte på sommarn. då drar vi dit och slår klackarna i
taket! hihi (a) ska bli kul. matchen gick sådär, vi förlorade
med 7-6. fast helt ärligt var vi lättförkänta av en vinst.
det var först 3-0 till dom, sen gjorde vi 3-3. sen blev det
6-3 till de och vi gjorde 6-7. sen kom ett jävla skitmål.
men sen sög ju domarn också. men bra kämpat tjejer och
bödahögby! nu ska jag snart klippa mig, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0