klippt mig,

har precis klippt mig. det blev awsome! happyface.
jag har nog klippt av fem eller sex cm! det blev fint.
jag tycker det är skönt med kort hår på sommaren!
jag kanske inte har lika långt hår. men jag är dock
fortfarande blondie, haha (a) jag tänkte ladda upp
bild. men sladdjävlen är borta, åh cp. är halvirriterad
på fotboll också, eftersom jag har slagit mig i knät nu
på matchen idag .- inga komentarer. jag hade dessutom
slatter sen innan. perfekt (y) jag har skitont verkligen!
:/
men ska inte skirva massa mer skit nu, utan ni får ha
det bra, och så bjuder jag på en låt eftersom jag klagade
mig igenom hela inlägget! puss♥
gammal, ja. lika bra, ja! haha (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0