helt random liksom..!

hej.
kom hem från ullared för någon halvtimma sedan.
eller ja, vi var ju hemma lite tidigare men sen gick
jag hem med elihn olle fia & bror. det blev lite flum
om jag ska vara ärlig! nu sitter jag och väntar på
min efterlängtade alexandra som kommer hit om någon
minut. vi ska kolla på film & ha det mysigt. vi har nog
en hel det och snacka om eftersom det var ett bra
jävla tag sedan som vi sågs! dagen på ullared var btw
underbar. jag var på själva ullared med lela only, och
på bussen var jag med fia josse lela araya nasrin sara
vjosa och resten av alla roliga folk! det var fan riktigt
kul att åka buss med dom! hittade typ allt jag behövde
på gekås. men nu ska jag dra, bildlöst inlägg tyvärr. men
jag pallar verkligen inte lägga upp bilder just nu.
readers, vi hörs senare eller imorgon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0