hey fokes..!

jag sitter här hemma just nu och chillar, kollar lite på top model.. men
man har ju typ sett allt redan så jag vet redan att jaslene vinner! ialf,
ikväll blir det ut med amanda, först käka kinesmat & sen se på bio! jag
tror det var oskyldigt blå vi skulle se! och dålig update beror såklart på
lovet med det hoppas jag ni redan har fattat? sen imorgon ska jag på
stan och sen på kvällen till elihn för lite festligheter..! på lördag blir det
olivia och tjejkväll där, sen sover jag hos henne och på söndag blir det
match.. fan vad synd för mitt lag att dom kommer losa på grund av mig!
men, jag har ju inget jävla val så liksom.. ska om jag hinner också
träffa alexandra på söndag! hoppas det finns någon tid över till det, men
tiden äe så jövla tight hela tiden så man hinner ju typ ingenting..?
men nu blir detta inlägget jävligt långt tror jag..?
hörs någon dag!


med den bilden ville jag bara säga att jag har färgat den äckliga
utväxten idag.. sen om typ cirka två veckor är det dags att säga
hej då till blondie.. för då kommer brownie in i bilden! hah, ska bli
spännande men det är smått läskigt också!

saknar linus.. smarta blondin remeber..?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0