nä men hey..

hellu readers..!
jag sitter här hemma med amanda. vi myser lite granna. jag vaknade
i morse och är så in i helvetes förskyld..! inte lika roligt om jag ska vara
ärlig. vi var ju på staun en runda nyss och jag hittade lite grejer! så nu
har jag köpt lite fina saker till mina babes! kan ju inte säga vad för dom
kanske läser..? haha men ialf, sen hittade jag och amanda en sak också!
som jag ska köpa nästa lördag.. vad kan det vara..? det kommer bli skit -
snyggt iallafall! längtar amanda! my mother will kill me.. men skitsamma.
nu ska jag äta strax och amanda ska nog dra hem. sen ska jag städa undan
lite här hemma och sen ska jag se på någon skojig film troja! vi får höras sen
eller imorgon, för jag vet ju inte hur länge jag är hos elihn ikväll..!


ser lite bitchig ut .. men thats who i am!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0