all denna jävla stress..

jag trodde aldrig jag kunde förlora dig.. du var så jävla
viktig för mig. jag lipar när jag tänker på det. jag sket
i vad alla sa om dig. du var en av dom viktigaste i mitt
liv. jag hade aldrig klarat allt utan dig. nu är du borta.

ett tag, var du min räddning. varje samtal med dig fick
mig att må bra igen. du fick mig att le, något som ingen
annan lyckades med. du fixade en del av mitt föralltid brustna
hjärta. och det är jag oehört tacksam för.. du ska veta
att jag saknar dig. men jag är uppenbarligen inte viktig för dig
längre, så vad spelar det för roll? du var en av mina närmaste
vänner. jag saknar dig så det gör ont, men sen visade det
sig att allt var så jävla fucking falskt. trodde verkligen inte
det.

tusen mil från dig till mig..
att höra din röst fick mig alltid att sluta
gråta. glöm aldrig hur viktig du var för mig..




låten som påminner mig extremt om dig.
jag har inte kunnat lyssna på den på ett tag.
men nu när jag ändån redan gråter.. vad gör det då liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0