and now..

nu har jag äntligen städat klart, fan vad skönt säger jag bara..! eller ja, ska bara
vattna mina stackars växter också. det är sjukt vad bra jag sköter mitt rum, eller
inte då.. hah! ialf, vad som händer nu då. jag tänkte gå och tvätta bort sminket,
sätta på en kakao ansiktis mask och läsa senaste sofis mode. till det kör vi på en
kopp grönt te, finns inget bättre när det är så jävla kalllllt! jag fryser hela tiden, i
skolan, hemma, ute, hos kompisar..? knasigt värre. men ialf, nu ska jag gå och tvätta
rent fejset som emmis säger. hah, "har jag det i typ hela fejjjjjset nu då eller?" ..
bara för att emma är världens gulligaste. föressten så vill jag att alla ska veta hur mkt
jag saknar min amanda..:/ längtar efter dig älskling, men det är bara så sjukt
mkt just nu, sen saknar jag timea också! henne kanske det blir att träffa en stund
imorgon, får se. men, nu ska jag dra! hörs om en stund babes:)

avslutar kvällen med lite mode inspiration från sofie.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0