dålig uppdatering, jag vet..!

tjingaling.
jag kom nyss hem från fstaun. såg bara början av andra matchen, men den
första vann dom med 8-2! härligt jobb av tjejerna. nu ska jag allderdes strax
fixa mig lite och sen träffa fanny amanda & lina. mysigt! då är det fotboll som
gäller. andledningen till min dåliga update är enkel.. jag har ett liv you know? ;)
aja, dagen i hallen var mysig. sen ikväll kommer lela hit och imorn drar vi mot
ullared! roligt till tusen. längtar, för fyfan vad vi ska shoppa! hih..
men nu ska jag göra mig iordning lite granna


dålig bild från köpenhamn, åh jag saknar det så mycket..!
villll till baks, men vi ses ju den fjortonde januari paradise.
puss på er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0