fan vad cp..!

hej.
jag gjorde ett inlägg imorse men sen fuckade internet sig. störande till tusen..? aja,
thats life liksom. skolan idag, var väl lite seg. på håltimman hängde jag med min favorit
zana, hah! det var sjukt roligt, linda var självklart med också. lela dissade ju mig för
någon, jävla unge! hah, men jag älskar henne endån. men ialf, efter skolan så cyklade
jag med fanny hem och hämtade hennes cykel, sen drog vi hem. vi hade sjukt roligt
och det var riktigt flummigt. den tjugonde november drar jag & fanny till växsjö, roligt!
kommer nog bli skoj, då ska jag heja på henne, trots att allt är som det är. men nu då,
så är jag barnvakt. förlåt syster men dina barn är så jävla jobbiga. den ena åttaåringen slår
mig och jävlas så jag får ryck på han. medans den lilla är roligt käftig, haha hennes
komentarer är så jävla klockrena. men fokes, vi hörs om en stund..! nu ska jag tillbaks ut
till snorungarna. fick vara ifred en stund nu, men det varar inte länge, tro mig! dom må vara
käftiga, men jag älskar dom dock sjukt mkt för det. hörs om en stund

var bara tvungen att visa. det här är alltså bara mina & lelas saker.
vi var liksom själva i hela idrottshallen, men vi är rätt bra på att
sprida ut våra saker och visa att vi lever, right babe.. ;-) haha, men
som sagt, hörs om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0