godmorgon

tjabba.
olivia & jag vaknade för inte så länge sedan, då åt vi frukost. sen nu fixar vi
oss och ska dra ut, då ska hon fota mig. najs! sen ska hon hem och jag ska vidare
till fredrikskans för att träffa fanny, melissa & timea. mysigt! elr jag tror jag ska dit
ialf.. skitsamma. sen lite senare kommer fanny till mig och ska sova här. gutt, fatta
att vi ska ha roligt! sen blir det upp tidigt imorn, nio typ, sen åker jag till MALMÖ! hellå
shoppingtime! föressten, vad tycks om min nya header? najs, eller inte.. men det duger
tills jag har fixat en ny, med lite fresha bilder! jag tror jag ska be min evelina att fixa den.
hon är grym på sånt! men nu, ska vi dra oss ut i höstvädret och gå mot fredrikskans. ruuuligt
till tusen. eller kul blir det att träffa girlsen! komentera gärna vad ni tycker och tänker om
min kommande desigt, några tips kanske?
aja, då hörs vi så fort jag kommer hem igen!
TTYL


- hur ska min nya design & header se ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0