♥hella alla

Shulelue folk!
Just nu, så har jag nästan städat klart på mitt rum, samtidigt som jag sitter vid datorn.. lyckat!
Mitt rum är alltså nästan helt klart, ska få lite småsaker också, och en ny spegel, men sen är det
klart! Guuuutt, hell to the yea! Nu, väntar jag på att pappa ska komma hem, och så ska vi äta, har ju
inte ätit på hela dagen, eftersom skolan bara har äcklig mat och jag bara äter frukost ibland.. Sen
ska vi kolla på Sverige-Holland. Roligt ju. Nu har jag bara ont i huvudet, men jag måste fortsätta städa
tyvärr.. Melissa håller mig annars bra sällskap på webben. Det är min brud det. Hennes & Fannys blogg
hittar ni på www.ilovemyfriend.blogg.se. En najs blogg om du frågar mig. Melissa står för det intressanta
och Fanny står för det roliga! Men nu ska jag dra, eller jag måste fixa lite saker på mitt snyggsnygga nya
rum. Updatering kommer senare, och mycket oftare, lovar!
TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0