Hella

Tjingaling.
Olivia är här, och hon ska sova här. Mysigt! Jag vet inte vad vi ska hitta på, kanske vi
ska gå ut en sväng. Jag är så sjukt trött på min header att jag håller på med en ny, rätt
tråkigt header, men som jag bara ska andvända medans jag väntar på en ny, lite finare
och coolare header. Annars har min dag varit helt okej. Vi gjorde matteprov diagnos B idag,
vilket jag känner gick sådärr, ialf på sista frågan, som jag hoppade över helt! Men sen var jag
hos pappsen efter skolan, roligt! Snart ska jag nog göra lite popcorn till oss. Men som sagt, ny
header kommer nog ikväll, annars imorn, tills jag har fixat en ny! Men mobba mig inte, jag har
nämnligen aldrig gjort en header förut!
TTYL
& i know bilddlöst inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0