hemma från en awsome kväll!

hej readers.
jag kom hem för cirka en halvtimma sedan. dagen har varit skoj som in i helvete!
fast dock slutar den sådär. ska bara vara hemma tyvärr, utan min lela dessutom..
men varför har inte ni med å göra. men vi ses ju imorgon! nu ska jag bomba bloggen
med bilder och inlägg. plus att jag ska försöka få tag i evelina och få in min header.
fast då måste jag byta dator. dessutom har jag lite annat att fixa innan jag har tid
för er. har nyss färgat min mammas hår föressten. jag är avundsjuk på henne som
är så mörkhårig..? det blir till att färga håret äckelblont en gång till innan jag ska bli
en riktig brownie. för jag ska klippa och färga det brunt hos frisör. så ska jag fixa
ögonbryn och lite sånt samtidigt. vill liksom få det riktigt gjort! ialf, om typ en timma
kanske, ska jag till maxi för att handla lite saker som ska med mig till ullared imorgon.
fan vad roligt det ska bli, har en riktigt rejäl inköpslista ska ni veta..;] men sötnosar,
ska lägga in bilderna från skansen nu, så vi hörs om en liten stund!


ni var grymma idag tjejer..! speciellt målvakterna, grymma på hög nivå!
jag tror jag ska sluta med innebandy, finner ingen menig med det
längre, bara så att alla vet det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0