im back on track

hellu, nu är jag hemma igen. har handlat typ fästis & sånt tills imorn på bussen.
najs! just nu ska jag skriva det här inlägget, kolla om evelina är inne på msn &
sen byta dator och fixa med headern. roligt va? sen ska jag platta mitt hår och
sen sova tror jag. eller just det, ska ladda ner op också och se på det först! ye,
det var aslänge sen jag såg det..? men om kvällen på fredriksskans med my girls!
mötte upp mina bästa vänner guniz och amanda. åh vad jag har saknat amanda.
tänk hur skam det är att jag & min bästa vän inte hinner ses på grund av skolan?
hon kommer ialf alltid att vara min bästis .. hah vi kommer aldrig växa ifrån ordet bästis!
sen var ju lina timea fanny melissa och dom där med så vi var väl lite med dom ibland.
men mest var det jag amanda och älskling ♥ vi gjorde väl lite allt möjligt. fanny och
jag hann snacka igenom lite allt möjligt viktigt! vi gick omkring, kollade på matchen
& spelade fotboll. men det bästa var när vi stod och kollade på fyverkerierna i slutet!
shit vad det var mysigt! jag älskar sånt! sen gick jag hem och på vägen träffade jag
klassis, haha han berättade om sina fyverkerier! shit ni ska vara med när han smäller
på nyår. fy enda in i helvete vad det är roligt! oj, nu ser jag att detta inlägget blir riktigt
jävla långt, så jag avslutar det med några snygga bilder från kvällen!


dom släckte ner hela stadion och alla ff killar kom in med vackra facklor.
det var verkligen något som man kan kalla fint! har aldrig sett skansen
helt svart. så det var riktigt cool! men bäst var som sagt fyverkerierna!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0