Jag är smart, anteckna med grön penna!

Hallå sötnosar!
Jag kom hem för cirka en timma sedan. Jag åkte ju någon stans långt långt borta,
det tog två timmar. Men dit-resan kändes mkt längre än hemvägen! Det var ialf värt
att åka så långt, eftersom Sveriges bästa lag vann med 3-7, & hade underläge med 3-1.
Så det var riktigt bra kämpat av alla tjejor. Själv är jag inte så nöjd eftersom jag
släppte in tre mål, och det är på tok för mycket! Men med andra ord, jag var inte så bra
som mina andra tjejer. Seriestarten kan inte bli mycket bättre! När jag kom hem innan drog
jag ut för att busa med min hund, eftersom mamma och pappa har flyttat hela dagen har
dom inte haft tid för han så mycket. Men sen kom jag! Hah, vi var ute och sprang å busade
i kanske en kvart? Ja, så var det. Nu har jag nyss käkat och ska ta tag i lite plugg, sen måste
jag hjälpa till att flytta lite. Men jag är osäker på om det blir mer update idag, annars hörs
vi imorn,



Kanske lite svårt att se, men det är så jävla fucking kul! Min humor på hög nivå..
För er som har facebook, sök på en grupp som heter
"98% kan inte läsa dessa meningar högt"
/PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0