like it or leav it, oke?



lisa hissar;
 
. fotbolllllll
jag älskar sporten, får aldrig nog! håller på med en fotboll hela tiden..
när jag borstar tänderna, i skolan, efterskolan, på kvällen.. och så vidare
saknar att träna.. :/

. brunett
som jag nog inte har sagt.. så ska jag efter den tjugonde november bli
brunett, och gisssssa om jag längtar. att för ett tag få slippa att vara blondin
ska bli riktigt jävla skönt! brunetters hår är freshare och ser inte lika skitigt
ut som blondiners, dessutom slipper man utväxten och man ser äldre ut.

lisa dissar;

. ..!
asså sluta ljuga nu, och erkänn att jag är dålig.. till & med jag erkänner att
jag suger, jag är riktigt dålig, men, jag tycker det är kul.. snacka om att man
känner sig utnyttjad, för varför vill ni ha mig egentligen, för att ingen annan
vill eller hur?

. utväxt
min utväxt är så jävla grose, ush! jag hatar att håret växer hela tiden, men,
en gång till ska jag färga håret blondt, sen efter det så kör vi på brownie

. killar födda nittiosju,
så omogna och äckliga..! jag gillar inte 97or, konstigt?
jag är den enda i stan som inte drars till ifk berga eller ff..
shit asså, uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuch

. att må dåligt
och framför allt, att inte kunna dölja det längre..!
CPPPPPP!

herrå folk!

Kommentarer
Postat av: ämända roswall

håller med dig där lisa, du skulle absolut passa som brunett, och det är mycket snyggare,

även om du passar i blont också !

puss<3

2010-10-29 @ 17:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0