Nä men Tjinixen

Hella.
Jag kom nyss hem från träningen, stod målvakt.. igen. Och det gick inte så bra. Men att bara
vara med laget och alla underbara är najs, dessutom är det rätt okej, inte direkt
kul, men liksom, helt okej att stå målvakt, även att jag suger.. Men, jag
sprang så klart direkt till datorn. Just nu snackar jag med folk på msn, och föressten
så ska jag träffa Minna imorn. Gutt ju. Men nu måste jag dusha, sen blir det plugg
och sen ska jag ringa lite. Sen blir det nog datorn igen, får se om jag orkar. Måste börja ta
det chill asså. Just det, ska se på Greys Anatomy ikväll tror jag, får som sagt se. Men nu, ska
jag dra, men vi hörs antingen senare, eller imorn!


CL98 i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0