nämen cha..!

hella readers.
vad händer? förlåt att jag inte har bloggat så bra idag, men jag gick upp
vid kvart över nio, och sen kom fanny och hämtade mig.
sen tränade jag i två timmar, kom hem och duschade, käkade & lite sånt.
ni passar jag saga och vi kollar på narnia ^^ ♥ jag vet att vi är gulliga, hah!
så jag ska gosa vidare med busungen här och sen vet jag inte vad som händer,
ska ialf bara vara hemma idag, och ikväll. behöver vara hemma ett tag, ska
dessutom sova lite tidigare eftersom jag ska upp imorn och dra till färjestaun
för att se när anna spelar match med U-laget. hoppas dom vinner..! men,
har inte tid för bloggen mer nu, kanske mer update ikväll.
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0