rawwwr på oss

shulelue, sitter här med olivia och skrattar. det är rätt så kul att skratta..
ha ha .. HAHA nej jag skojar! men ja, min dag såg ut såhär. jag gick till staun
& mötte fanny som kom med bussen. sen lite senare drog vi på avslutning med
fotbollen, mötte föräldrarna & chillade, å kollade på underbara bilder från sesongen
som gått. sen kom jag hem, och var hemma en halvtimma, sen drog jag ut &
träffa evelina och olivia. och eh, ja lite problemt har uppstått..? uch, my baby girl
olivia:( well, sen stack vi till den äckligt fula gula byggnaden och vad gjorde vi där,
satt och snackade och pallade äpplen som vi slängde iväg;) haha,. men ey, vi ska äta
ben and jerry nu, sen om någon timma ska vi nog sova, tsssss (a)





vi är så fucking söta ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0