rubriker suger..?

hej igen readers.
just nu sitter jag här med mitt lilla troll isak. han är så go, för han har
så jävla smarta saker att säga! dessutom har han lärt sig läsa, så han
sitter och komenterar vad jag skriver..! hah, så sött! en rättelse, han lärde
sig faktisk läsa i ettan.. så alla får anteckna det! men ialf, lite goa nyheter.
jag har tagit tummen ur röven & laddat upp alla bilder från min rosa snygging.
så alla bilder från malmö finns på min stationära dator. så imorgon eller
något sånt ska jag ta i tu med det. plus en kulig sak till, jag har gjort en ny
header, lite bättre än min nuvarande, för det är foton på den! najs va? nu
behöver jag bara be evelina om hjälp att lägga in den, eller melissa. well,
ska nog gå och hämta lite te nu för jag fryser..! men sötnosar, vi hörs om en
stund eller imorgon. söndag kommer bli rolig, berättat mer senare.

här sitter vi just nu och har det mys. nu ska isak få spela eller vad
det nu är han ska göra..?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0